About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Tuesday, November 23, 2010

. Nurlyana Alyssha .

Dia nie adek aku yang paling aku sayang , sebab aku dgn die dari kecik mcm air yang di cincang ta akan putus , cehh makin meningkat peribahasa aku HAHA :D . Dia selalu ada saat saat aku sedang gembira , sedih dan macam macam lagi lah , even kite org terpisah jauh , sorg spore sorg mlysia . Tapi tu semua ta jadi penghalang untuk kite orang , jauh mcm mane pon , kite orang tetap berdua . Boleh chatting ape , kat FACEBOOK and MSN . Tiap tiap malam pulak tu , pastu webcam , gelak gelak bagai , hais best gile :) Kite org selalu share story same same , share problem same same , share lahh  pape yang boleh share . Asal kan bukan suami * coming soon * HAHA :D . Ape kepunyaan aku , kepunyaan dia jugak :) because aku sayang die , lebeh dari segale nye . Hais , harap harap , tade orang yang kacau kite orang atau , putus kan hubungan kite orang . Mintak maaf lah , semua tu takan terjadi lah babe :) kami berpegang kuat pade hubungan kami , WAHHHH ayat bukan main HAHA ! anyway I always love you until I die , oh shit I miss you like crazy .




p/s : aku sayang die , die buah hati aku sampai mati :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.