About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Sunday, April 22, 2012

Zayn Malik

Hi Zayn Malik , seriously im in love w you . Tak tahu lah kenape tapi kalau boleh datang lah Malaysia and meet me , just me and only me :) Walaupun kau muda setahun je dari aku , yang aku kesah pulak aku bukan dah minat je kat kau tapi dah sangat sangat jatuh cinta ni , haisss ! Nasib baik lah kau bukan orang Malaysia , seriously kalau kau orang Malaysia aku dah sebat dah kau untuk jatuh cinta dengan aku hahaha babi jahat no im joking LOL ! I just wanna say that iloveyousomuchZAYNMALIK ! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.