About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Tuesday, December 28, 2010

Berani

Aku malas nak ckp ape lah kan , kalau sekarang aku berani dah nak pakai skirt wahhh , bukan mainn . HAHA :D maklum lahh , aku kan wanita melayu terakhir . So , ta berani sgt nak tunjuk tunjuk aurat nie . wahhhhh , padahal HAHAHA :D 
Act , mule mule igt nak klua ng mama , thn tetibe cancel . Aqeel pon ajak aku teman die g genting amik adek perempuan die , soo aku pon follow lahh . Ta sangke aku aku pakai skirt dan berani kan diri masuk genting . Kalau panas lain cerita lah kan ? sejuk die mcm tanak kat dalam freezer lak kan ? haissss , yang kat tempat tempat ikan gitu haha :D  thn , balek ikut jalan batang kali , coz minyak kate saw . Than , sampai batang kali isi minyak and beli char kuew tiow mmg terbaik di ladang babe :) dah lame sgt ta rase jadi sakan gile lak aku ttbe dapat makan hais , bukan nak ckp ape lah kan . Klu dah lame sgt lepas kan mcm tu lah jadi haha :D Lepas tu mane lagi kedai lah kan ? ape lagii haha shisha je lah keje aku hari hari haha :D than balek . The end

p/s  : kalau terabur sorry lah penat sikit -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.