About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Saturday, December 4, 2010

New Bff :)

The name is Amad Faeez ,  the one of my new BFF LIVE . Die nie lah , tempat aku mengadu , tempai aku share problem , tempat aku bersuka . Kalau bersedih tu ta kot , insyaallah . Best je kawan dgn die , even baru nak rapat , the date is 04122010 , tapi mcm dah lame je kenal . Die mcm dah lame kenal aku , sebab klu aku ade prob , die lah yang slalu bg semngat and tolong aku dalam kesusahan , yaallah baik nye kau . Aku hargai itu , aku tatahu nak balas jase baik kau mcm mane . Hm , tapi klu kau dalam kesusahan , inyaallah aku tolong setakat mane yang aku mampu . Aku happy dapat jadi kawan kau , aku harap , kite kekal sbgai kawan selame nye :) Aku janji , aku takn lupe kan kau kalau aku dah senang , aku tanak lah nnt kau ckp , aku nie kawan kau time aku susah je kan ? So , aku akan jadi kawan kau yang sebaik mungkin , aku mintak maaf klu klu aku akan tersakit kan hati kau , yelaa aku manusia biase jugak , ta perfect mane pon . So , aku harap kau akan maaf kan aku lah oke ? hee :) kau lah aku punye Mr.K hahaha :D sorry lah , aku akan kekal kan Mr.K tu , sebab kau suke panggil aku bomoh en ? hotak hang , aku bukan bomoh lah gileee ~ haha :D . Hmm , aku harap kau ta lupe kan aku , klu klu kau dah senang yee BFF :) aku hargai kau sebgai kawan baik aku , yang ter ter ter amat baik :) Thank A LOT babe , I LOVE YOU BFF LIVE.

p/s : Mr.K kawan baru kuu :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.