About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan al-Mubarak

Bulan puasa tahun ini sudah tiba , but aku tak boleh puasa lagi hmm . Mane sedih :( , its okay bende nie bukan aku nak pon kan . Allah memberi aku menerima sahaja :) hihi . Aku bersyukur dengan kehidupan aku kali ini , tapi aku masih degan kemalasan aku hmm . Aku still tak dapat ape yg aku nak , aku dah try mencari , yee aku dapat tapi aku nak buat mcm mane sakit aku tak mengizinkan , but takde sape pon tahu yang aku sakit hmm . Bila aku ajak fam aku g klinik sorg pon tanak , tapi kalau org lain semua laju jee hm . But takpe , aku bersyukur degan ape yang aku dah dapat selame aku hidup nie :) harap aku boleh belajar bersabar lagi amin :) OHHH okay balik pade topic , nnt aku dah boleh puasa balik dah yeyyy hihihi :P tapi nnt lepas raye kene ganti balik lah puasa aku nie hmm .

p/s : selamat menyambut bulan puasa al-Mubarak :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.