About Me

My photo
kuala lumpur, taman melawati, Malaysia
Hi , im Nurul Fatin Ellisa Bt Mustapa Kamal . Can call me Lyssa . My birthday 23june1993 . Stay at Taman Melawati . Just simple 'bout me , anything can read my blog :)

Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Selamat hari raya maaf zahir dan batin , kepade semua umat islam di muke bumi ini :) Puasa tahun nie 29 hari je hihi , but aku banyak gile tinggal . Maklum lah im a girl okay , so i got a reason :P Aku just harap tahun kali ini penuh bermakna dalan hidup aku dan seluruh keluarga aku . Aku tahu aku banyak buat salah dekat semua org , nobody perfect :) so , aku ingin memintak maaf atas segala kesalahan yang telah aku laku kan di muke bumi ini . Raya tahun ni , insyaallah aqeel ikut pergi spore , mama yang ajak . Macam tak percaya je kan ? alalala aku pon tak percaya act , tapi kene terima kenyataan ni , sebab its a true story okay :) im really happy , cant ignore it . So , aku pon malas nak typing panjang panjang haha :D so aku hanya nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN :) 


Love , Nurul Fatin Ellisa :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.